OSzAKE 2010

 2010.05.05. 14:29

Halihó!

Bár még régebben volt a 2010 OSzAKE, de nem írtam élménybeszémolót, úgyhogy most pótolnám. 

Szóval, vágjunk a tyúkb- akarom mondani, a lecsóba. ^^ Ismét volt kardszalag, viszont ezúttal már narancssárga színben. Ugyanúgy volt folyamatos AMV-vetítés és természetesen jó sok árus. Elsőnek egy kicsit barátkoztunk a hellyel, majd megnéztünk pár előadást. Láttuk, hogy jött egy japán csaj, aki leírta/megtanította, hogy van a neved japánul. Konzol helyett meg volt tea, ami nagyon ízlett. Megnéztük az árusokat, sok manga, DVD és fancucc volt. Ezután nagy sorok lettek, ugyanis megérkezett a sushi. Egyik ismerősöm még nem tudta, hogy a wasabi csíp. Megfogta, megette egyben. Hirtelen olyan piros lett az arca. Ezek után benéztünk a szerepjátékosokhoz és ismét megtekintettük a shógi-asztalt, ahova már be akartak ültetni, hogy én is segítsek a kezdőknek. Úgy döntöttem, hogy nem. Mindezek után, bementünk a tornaterembe, ahol szintén megnéztünk egy előadást (aminek nem jut eszembe a neve ). Azután bejelentették, hogy nemsokára tombola lesz. Így már nem volt sok időnk, de még megnéztük egyszer-kétszer az árusokat. Majd jött a tombola, az asztal köré gyűlt mindenki, ahol láthatóak voltak a különböző nyeremények. Aminek örültem volna, az egy Dragon Ball-os kártya és három PC játék, végül sajnos nem nyertem semmit, dehát ez nem zavart annyira. Nem vettem semmit, viszont a 576-os standnál adtak ingyen újságot, ami egyébként 900Ft lenne, úgyhogy ennek örültem. 
 

Nagyjából ennyi volt a 2010 OSzAKE részemről. Szerintem jó volt elmenni, örültem volna ha konzolos sarok is lesz, dehát ez van, ígyis alig lehetett férni, szinte dugig volt a hely. 

Címkék: vélemény game vásár anime tea sushi manga amv go találkozó tombola 576 sógi oszake oszake2010 minicon

A bejegyzés trackback címe:

https://aizen.blog.hu/api/trackback/id/tr431976510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása