Ahogy ígértem, itt a beszámoló, röviden, a sztoriját nem nagyon bontogatnám.

Szóval, az új 3D-s technológia érezhető volt, már jól indult. Maga a film, 90 perc, ami nekem kicsit rövid volt. Pörgős a sztori, voltak szereplők rendesen, de nekem tetszettek a jó kis fájtos jelenetek, főleg az Albert-fight. Szerintem Wesker is jó volt, mások panaszkodtak, hogy ó, a játék jobb, a játék jobb, de nekem ez jobban tetszett.

A magyar szinkronnal se volt különösebb problémám, örülök, hogy megtartották Détár Enikőt szinkronhangnak. A többi szereplő szinkronja is jó volt részemről.

Jah, Chris-ről is sokan panaszkodtak, hogy, ó, hát Ventvótka jáccik benne, akkor szar. Én bár nem voltam rajongója a film megtekintése előtt és a Szökés c. sorozatot sem láttam, de szerintem ő is jól játszotta a szerepét! Régiek csak Alice, Claire és Albert voltak, ők szokásosan elvárt módon kiválóan teljesítettek, de ugyanezt mondom az újakról is, jól megállták a szerepüket.

Sztori: 10/10

Zene: 10/10

3D-s technológia: 10/10

Szereplőgárda: 10/10

Zombik, kutyák, Axe Man: 10/10

Összélmény: 10/10

Címkék: beszámoló info movie 3d forever resident evil favorit resident evil afterlife

A bejegyzés trackback címe:

https://aizen.blog.hu/api/trackback/id/tr882368669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása